www.pinkiset.ir

سرم بلوبری بیوآکوا لیفت و آبرسان صورت واندر - BIOAQUA

سرم بلوبری

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کارایی: آبرسان قوی ، لیفتینگ بسیار عالی سرم روشن کننده ، تقویت کننده کلاژن سازی و گردش خون از بین برنده جوش و لک ضد چروک و افتادگی پوست شفاف کننده و از بردن قرمزی‌و التهاب
  • مناسب: برای انواع پوست
  • حجم: 15 میل
  • نوع محفظه: شیشه ای همراه قطره چکان
فروشنده فروشنده: www.pinkiset.ir
آماده ارسال ناموجود
65,000
25%
49,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 

محصولات مرتبط

سرم لیفت و آبرسان صورت بلوبری واندر برند بیوآکوا این سرم آبرسان قوی و لیفتینگ بسیار عالی برای پوست میباشد و همچنین از دیگر ویژگی های این سرم روشن کننده ، تقویت کننده ، زیرساز فوق العاده برای آرایش ، کلاژن سازی و گردش خون ، از بین برنده جوش و لک ، ضد چروک و افتادگی پوست ، شفاف کننده و از بردن قرمزی‌و التهاب پوست نام برد. سرم بلوبری واندر با دارا بودن ویتامین c و عصاره زغال اخته وهمچنین آنتی اکسیدان بسیار بالا در این محصول باعث پاکسازی و بستن منافذ پوست میشود. این محصول مناسب برای انواع پوست و پوستهای ترکیبی بوده که این خاصیت باعث جذب سریع آن میشود.

خانم هایی که صورتتون رو شیو و اصلاح میکنید و پوست صورتتون  قرمز و ملتهب میشه ، به کمک این سرم واندر بلوبری بیو آکوا آرامش را به پوستتون برگردونید.

هفته ای ۳ الی ۴ مرتبه پس از تمیز کردن کامل پوست صورت به آرامی سرم را بروی پوست ماساژ دهید . تا سرم جذب پوست شود. همچنین برای نتیجه بهتر میتوانید از جیدرول برای ماساژ دادن صورت استفاده نمایید.

کارایی
آبرسان قوی ، لیفتینگ بسیار عالی
سرم روشن کننده ، تقویت کننده
کلاژن سازی و گردش خون
از بین برنده جوش و لک
ضد چروک و افتادگی پوست
شفاف کننده و از بردن قرمزی‌و التهاب
مناسب
برای انواع پوست
حجم
15 میل
نوع محفظه
شیشه ای همراه قطره چکان
تاریخ انقضا
2024
لیلی آزادیان

عالی هست

764 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...